Ötletverseny Szabályzat
1. Bevezetés
A Generali Biztosító Zrt. és a Corvinus Egyetem (továbbiakban együttesen: Szervezők) stratégiai együttműködés keretében InsurTech Akadémiát (továbbiakban: Akadémia) és Innovációs Ötletversenyt (továbbiakban: Verseny) hirdet. Az Akadémia és a Verseny teljeskörű előkészítésével, megszervezésével és lebonyolításával a Generali Biztosító Zrt. a FinTech Group Kft.-t (továbbiakban: Partner) bízta meg.
Az InsurTech Akadémián a Szervezők, a Partner és a felkért külső szakértők három alkalommal előadássorozatok és workshopok keretében készítik fel az insurtechakademia.hu oldalon regisztrált hallgatókat a Versenyre.
A Verseny résztvevőit a beérkezett ötletpályázatok (továbbiakban: Pályázat) alapján a Szervezők által felállított zsűri választja ki.
2. Pályázó
A Versenyre kizárólag a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatói nevezhetnek.
A Versenyre egyének és 3-4 fős csapatok jelentkezhetnek.
A zsűri által kiválasztott Pályázatokat benyújtó csapatok, illetve egyének kerülnek be a tervezetten 2018.04.28. napján megrendezésre kerülő Versenyre, ahol a Pályázatban bemutatott ötletek részletes kidolgozása – függetlenül attól, hogy egyéni pályázók is kiválasztásra kerülhetnek – csapatokban történik.
A Versenyre kiválasztott egyéni résztvevőkből is csapatokat alkotnak a Szervezők. A Versenyen a csapatok ideális létszáma 3-4 fő. Amennyiben a kiválasztott csapat létszáma 2 fő, akkor a Szervezők kiegészíthetik a csapatot további taggal.
3. A Pályázat követelményei
A Versenyre jövőbemutató, újszerű szolgáltatásötletekkel lehet pályázni. Az ötlet lehet a jelenlegi vagy új digitális értékesítési szituációban alkalmazható ötlet, technológiai innováció eredményét hasznosító megközelítés, a biztosítási iparág eddigi gyakorlataitól eltérő marketingkommunikációs eszköz.
A Pályázat tartalmi és formai követelményeiről az Akadémia regisztrált résztvevőit a Szervezők – a regisztráció során megadott – e-mail címre küldött hírlevélen keresztül, valamint az Akadémia workshopjain tájékoztatják.
4. Nevezés
- A Versenyre Pályázatok kidolgozásával és beadásával lehet nevezni. A Pályázatok kidolgozásához a Szervezők a nevezési határidő lejártát követően útmutatást adnak.
- A Pályázatot elektronikus formában, a Szervezők által a jelentkezés lezárását követően megadott webes űrlapon keresztül lehet beküldeni.
5. A Verseny résztvevőinek kiválasztása
- A nevezési határidőre beérkezett Pályázatokat a Szervezők által delegált szakmai zsűri értékeli.
- A zsűri választja ki azokat a résztvevőket, akik a Versenyen kidolgozhatják ötleteiket a Szervezők és a Partner által adott instrukciók alapján, majd prezentálhatják azok eredményét a zsűri számára.
- A Versenyre kiválasztott résztvevőket elektronikus úton értesítik a Szervezők legkésőbb 2018.04.24-ig. Az értesítés tartalmazza a Versenyen való részvételhez szükséges információkat.
6. A Verseny és a nyertes díjazása
- A Verseny tervezett napja: 2018. április 28.
- A Szervezők a Verseny megrendezésének dátumát és helyszínét módosíthatják. Amennyiben erre sor kerül, a változásról a Szervezők az insurtechakademia.hu weboldalon tájékoztatást adnak. Továbbá a kiválasztott résztvevőket elektronikus hírlevél formájában előzetesen, kellő időben tájékoztatják.
- A Szervezők által delegált szakmai zsűri egyetlen nyertes csapatot választ ki.
- A Corvinus-Generali Innovációs Ötletversenyen a nyertes csapat összesen nettó 500.000 Ft, azaz ötszázezer forint értékű pénzjutalomban részesül. A nyertes csapat tagjai a pénzjutalom felosztásáról saját maguk döntenek. A felosztásnak megfelelően a megjelölt személy(ek) bankszámlájára utalja át a Generali Biztosító Zrt. a nyeremény összegét.
- A nyeremény adóköteles bevétel, amelyet a kifizetésben részesülő személynek a szerzés évéről készítendő személyi jövedelemadó bevallásban egyéb jövedelemként kell szerepeltetnie. A biztosító a nettó nyereményt felbruttósítja, azaz a nettó nyeremény a bruttó jövedelem adóelőleggel csökkentett összegeként került meghatározásra. A Generali Biztosító a kifizetésről adóigazolást állít ki. A kifizetés feltétele, hogy a nyereményben részesülő magánszemély az adókötelezettség rendezéséhez szükséges adatokat átadja a biztosító részére.
- Eredményhirdetés a Versenyt követően a helyszínen történik.
7.Szellemi tulajdonjogok
A Versenyre benyújtott Pályázat szerzői jogai a Pályázót illetik meg.
8. Kommunikáció, kapcsolattartás a pályázókkal
A Versennyel kapcsolatos hivatalos információk és tájékoztatás az insurtechakademia.hu weboldalon történik.
Az Ötletverseny Szabályzat, az Adatvédelmi Tájékoztató és Adatkezelési Nyilatkozat, valamint a Versennyel kapcsolatos aktuális információk az insurtechakademia.hu weboldalon érhetők el.
A Szervezők a Versenyt érintő változásról előzetesen, kellő időben, az insurtechakademia.hu weboldalon tájékoztatják a pályázókat.
A Pályázatok eredményéről a pályázókat a Szervezők az Akadémiára történt jelentkezés során megadott e-mail címen értesítik.
9. Adatvédelem
A Pályázó a nevezéssel a jelen Szabályzatot elfogadja és a Pályázat beadásával hozzájárul adatainak az Adatkezelő és a Generali Biztosító Zrt. általi kezeléséhez.
A Szervezők a beérkezett Pályázatokat bizalmasan kezelik, az abban foglaltakat kizárólag a Pályázatok elbírálásához használják fel, továbbá biztosítják, hogy a Verseny felkért zsűritagjai, illetve a döntési folyamatba bevont Partner is csak a Verseny elbírálása céljából használhatja fel a pályázati dokumentációkat.
10. Záró rendelkezések
A jelen Szabályzatra a magyar jog az irányadó. A Versennyel összefüggésben felmerülő jogviták tekintetében a Szervezők székhelye szerint illetékes bíróság rendelkezik kizárólagos hatáskörrel és illetékességgel.