Akadémia Részvételi Feltételek

A Generali Biztosító Zrt. a Budapesti Corvinus Egyetemmel (együttesen: Szervezők) kötött stratégiai együttműködés keretében három alkalomból álló InsurTech Akadémiát (továbbiakban: Akadémia) és egy napos Innovációs Versenyt (továbbiakban: Verseny) szervez. Az Akadémia célja a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatói számára a biztosítási iparág kihívásainak és fejlődési trendjeinek bemutatása annak érdekében, hogy felkészülhessenek az ötletpályázat beadására, a Versenyen való részvételre.

Az Akadémián a részvétel térítésmentes, ugyanakkor regisztrációhoz kötött.

A regisztráció a jelentkezők nevének és e-mail címének megadásával történik az esemény céljára létrehozott insurtechakademia.hu weboldalon.

A jelentkezés határideje: 2018.04.17.

A regisztrációt követően a jelentkezők hírlevél formájában az Akadémia időpontjairól, programjáról további információt kapnak.

Az Akadémia helyszínén fénykép,- és videófelvételek készülnek, melyek az esemény kapcsán készülő online és közösségi média beszámolókban kerülnek felhasználásra. A jelentkezők az Akadémiára történő regisztrációjukkal elfogadják, hogy az eseményen fénykép,- és videófelvételek készülnek, és hozzájárulnak azoknak a beszámolókban történő felhasználásához. A jelentkezők elfogadják, hogy a fotókat és videófelvételeket a Szervezők és a Generali Biztosító Zrt-vel az esemény kapcsán szerződéses kapcsolatban álló partner (FinTech Group Kft.) területi és időbeli korlátozás nélkül nyilvánosságra hozhatja, továbbá az eseményt leíró vagy hirdető anyagokban, kiadványokban és internetes felületein (pl.: Facebook, YouTube, Linkedin, Instagram, Twitter és egyéb social csatornákon) megjelentetheti.

Adatok kezelője az Akadémia és a Verseny szervezésében és bonyolításában a Generali Biztosító Zrt. szerződött partnere, a FinTech Group Kft. (cgj:  13-09-171368, elérhetőség: hello [kukac] fintechgroup [pont] hu)

A jelentkezők személyes adatai a Generali Biztosító Zrt.-nek elektronikus úton átadásra kerülnek.